REKLAMA
REKLAMA

Carrefour z wirtualną winiarnią w chińskim metrze

Autor: www.dlahandlu.pl 22 października 2015 09:49

Carrefour w Chinach wykorzystał trwające targi wina do promocji i zwiększenia sprzedaży w swoim sklepie internetowym.

REKLAMA

Przez miesiąc pasażerowie wybranych linii metra w Szanghaju mogą kupować trunki w wirtualnej winiarni sieci. Aby kupić wino należy zeskanować kod QR wyświetlany na ścianie metra.

Sieć oczekuje, że ponad 10 mln pasażerów obejrzy ofertę sklepu.

Przypomnijmy, w Polsce pierwszy wirtualny sklep w metrze uruchomiła sieć Frisco. W 2013 r. ściany po obu stronach stacji metra Centrum w Warszawie wyklejone zostały grafikami przedstawiającymi półki sklepowe, na których pojawiło się łącznie ponad 150 produktów.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12695

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA