Carrefour z wirtualną winiarnią w chińskim metrze

Autor: www.dlahandlu.pl 22 października 2015 09:49

Carrefour w Chinach wykorzystał trwające targi wina do promocji i zwiększenia sprzedaży w swoim sklepie internetowym.

Przez miesiąc pasażerowie wybranych linii metra w Szanghaju mogą kupować trunki w wirtualnej winiarni sieci. Aby kupić wino należy zeskanować kod QR wyświetlany na ścianie metra.

Sieć oczekuje, że ponad 10 mln pasażerów obejrzy ofertę sklepu.

Przypomnijmy, w Polsce pierwszy wirtualny sklep w metrze uruchomiła sieć Frisco. W 2013 r. ściany po obu stronach stacji metra Centrum w Warszawie wyklejone zostały grafikami przedstawiającymi półki sklepowe, na których pojawiło się łącznie ponad 150 produktów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane