Carrefour zapewnia, że nie wchodzi w sprzedaż internetową

Autor: press.pl 27 maja 2011 11:00

Carrefour Polska reklamuje na billboardach swoją stronę internetową. Do tej pory sieci marketów prowadzące tradycyjną sprzedaż nie chwaliły się na nośnikach reklamy zewnętrznej adresami internetowymi. - Nie prowadzimy zaawansowanych prac nad uruchomieniem osobnego kanału sprzedaży przez Internet - zapewnia Maria Cieślikowska, dyrektor ds. PR i komunikacji wewnętrznej Carrefour Polska na łamach press.pl.

Branża FMCG spekuluje jednak, że Carrefourowi chodzi prawdopodobnie o to, by zniwelować wejście na rynek internetowych zakupów spożywczych marketów konkurencyjnych m.in. Tesco i Auchan. Carrefour - poza dyskontami - pozostałby więc jedynym marketem bez sprzedaży online. Internetowe sklepy mają już Piotr i Paweł, Bomi, Alma i E.Leclerc.

Krzysztof Badowski, dyrektor zarządzający agencji doradztwa strategicznego Roland Berger Strategy, zajmującego się branżą FMCG, zastanawia się, o co chodzi z wprowadzeniem napisu Carrefour.pl na billboardy. - Może chodzić o aktywizację programu franczyzowego, który jest promowany na stronie - tłumaczy Krzysztof Badowski na łamach press.pl.
Z danych sieci handlowych wynika, że w ciągu kilku lat sprzedaż w Internecie może osiągnąć 5 proc. udziałów w całym rynku handlu spożywczego w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11189

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane