REKLAMA
REKLAMA

Carrefour zmienia wizualizację zewnętrzną swoich placówek

Autor: dlahandlu.pl 28 kwietnia 2010 09:39

Carrefour zmienia wizualizację zewnętrzną swoich placówek

Sieć handlowa Carrefour zmienia logo swoich placówek. Na supermarketach sieci pojawiła się nazwa Carrefour market. Towarzyszy mu zmieniona kolorystyka logo: oba elementy są czerwone, w odróżnieniu od hipermarketów, które zachowały dwa kolory granatowy i czerwony. Dla mniejszych formatów Carrefour express wprowadzono zieloną kolorystkę.

REKLAMA

- O zmianach będziemy informowali w połowie maja - powiedział  Tomasz Pietrzyk z agencji Ciszewski PR, obsługującej Carrefour Polska.

Pierwszy kwartał Carrefour w Polsce zakończył wzrostem sprzedaży w sklepach like-for-like wzrosła o 5,5 proc. Po uwzględnieniu ekspansji, przy stałych kursach wymiany sieć zwiększyła sprzedaż o 6,2 proc.

Sprzedaż Carrefour w naszym kraju sięgnęła w I kwartale 544 mln euro. Uwzględniając zmiany kursów walutowych to o 19,4 proc. więcej niż rok wcześniej, kiedy sprzedaż grupa w Polsce wyniosła 456 mln euro.
W I kwartale Carrefour zanotował niemal 24 mld euo sprzedaży, co oznacza 5,5-proc. wzrost przy bieżących kursach walut. Spadki zanotowano zaś w Europie Zachodniej (bez Francji), gdzie przy stałym kursie wymiany walut sprzedaż zmniejszyła się o 1,1 proc.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA