Carte d'Or rusza z promocją konsumencką

dlahandlu.pl 26 kwietnia 2013 11:11

Marka Carte d'Or będzie prowadzić promocję konsumencką. W zamian za paragon dokumentujący zakup w okresie od 3 czerwca do 18 sierpnia 2013 roku dwóch dowolnych opakować lodów Carte d'Or, będzie można wygrać nagrody: 5 dwuosobowych wycieczek do Rzymu oraz 10 voucherów na zakup sofy, zachęcającej do spędzenia chwil we dwoje.

Do zdobycia będzie także 3 tysiące termufek, dzięki którym lody dłużej utrzymują zimno, a dłonie nie marzną. 
Serię wydarzeń Drzewa Miłości Carte d'Or na zlecenie Unilever koordynuje agencja Ciszewski MSL, która odpowiada za komunikację w mediach ogólnopolskich oraz lokalnych. Eventy w miastach realizuje People Group, a działania w mediach społecznościowych prowadzi agencja MSL Group Social Hive. Zakup mediów koordynuje agencja PHD Media Direction. Patronat medialny nad akcją objęło Radio Zet.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane