Case study: sklep winiarski Hedonism w Londynie

Autor: dlahandlu.pl 23 listopada 2015 12:29

Case study: sklep winiarski Hedonism w Londynie fot. Piwnica sklepu Hedonism (Dia-Mart)

Dia-Mart Polska, firma doradcza dedykowana handlowi detalicznemu analizuje koncept sklepu winiarskiego Hedonism w Londynie.

Oferując 5 500 win i 3000 alkoholi, sklep stawia na wybór i ekskluzywność. Rzadkie okazy – butelki, apelacje, dawne roczniki – mają przyciągać wymagającą klientelę. Zadbano także o jakość obsługi: wyszukiwanie cru na zamówienie, dostępność someliera-doradcy, degustacje, dostawy na każdą odległość, a w Londynie gwarancja dostawy w godzinę dzięki elektrycznym vanom.

Hedonism przykuwa uwagę bogactwem swojej oferty i proponuje wybór i zakup wina w nowym, "odkurzonym" stylu. Wielki stół z masywnego drewna zaopatrzony w 6 tabletów zrywa z klasyką, nawet jeśli jego patyna i stare skórzane fotele z podniszczonymi podłokietnikami mają tworzyć klimat bardziej autentyczny niż w Burgundii.

Zejście do „piwnicy” jest intensywnym doświadczeniem. Tysiące butelek wyłożono na ładnych i praktycznych meblach, tak by z łatwością można było odczytać etykietę na każdej z nich. Sposób prezentacji łączy korzystną ekspozycję każdego produktu, poręczność przechowywania i dostępność kartonów w dolnej części. Butelki można kupić w specjalnych drewnianych skrzynkach. Dziesięciu sprzedawców jest obecnych w dyskretny sposób i kierują klienta do biblioteki, stołu degustacyjnego lub automatycznego testera.

Wystrój wnętrza to duże płytki na podłogach, kamienie na ścianach. Oświetlenie jest wyrafinowane, a jego znaczna część jest bezpośrednio zintegrowana z wyposażeniem. Źródła zimna pozwalają na dokładne kontrolowanie temperatury i poziomu wilgotności w pomieszczeniu.  

Płatności dokonuje się siedząc wygodnie obok lub naprzeciwko sprzedawcy – to jeden ze sposobów, na pokazanie uwagi, z jaką traktuje się klienta. Ta sama intencja przyświecała stworzeniu przestrzeni dla dzieci.

Opinia Dia-Mart Polska:

Jesteśmy pod wrażeniem wymagań względem merchandisingu i jakości jego realizacji. Wszystkie butelki są starannie wyeksponowane, a klient ma bez wątpienia wrażenie, że znalazł skarb w wyjątkowym miejscu. Wydaje się, że Hedonism to sklep dla amatorów tyleż oświeconych, co gotowych na przygodę. Nie jest jedynie pewne, że początkujący klienci dobrze odnajdą się w tej przestrzeni gromadzącej tyle obfitości, lecz oferującej mało wyjaśnień.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane