Castorama powalczy o klientów niesłyszących

Autor: dlahandlu.pl 26 czerwca 2014 13:59

Spółka Castorama Polska wdrożyła system, który ułatwia osobom z wadami słuchu i niesłyszącym robienie zakupów w sklepach jej sieci. Nowe rozwiązanie Seventica zapewnia wsparcie certyfikowanych tłumaczy języka migowego.


- Ułatwi to znacznie osobom niesłyszącym korzystanie z naszej oferty - mówi Sławomir Rogowiec, dyrektor ds. komunikacji i zarządzania zmianą w Castorama Polska.

W punktach obsługi klienta pojawiły się specjalne oznaczenia, które sygnalizują, że nabywcy z wadami słuchu mogą uzyskać tu wsparcie. Pracownik sklepu może w dowolnej chwili połączyć się z tłumaczem języka migowego. Po przeprowadzeniu testów systemu w trzech wybranych sklepach, firma wdrożyła go 16 czerwca we wszystkich swoich obiektach.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane