CBRE: Paryż najpopularnieszym miastem wśród sieci handlowych

Autor: dlahandlu.pl 9 czerwca 2014 14:34

W ostatnim roku w Paryżu zadebiutowało 50 nowych marek, w tym czasie w Warszawie 23 - wynika z raportu CBRE.

Beata Kokeli, senior director w dziale powierzchni handlowych CBRE mówi: - W minionym roku zadebiutowały w Polsce 23 nowe, międzynarodowe sieci handlowe, w 2014 r. zainteresowanie rodzimym rynkiem przez zagraniczne marki utrzyma się. Polska, w segmencie rynków handlowych, jest jednym z najsilniejszych rynków w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Niezmiennie, Warszawa jest najbardziej atrakcyjną lokalizacją dla najemców, coraz bardziej doceniają oni także rynki lokalne, i to nie tylko duże miasta regionalne, ale także mniejsze miasta.

Francja uplasowała się na pierwszym miejscu na liście najpopularniejszych państw, przed Japonią i Hongkongiem. Najpopularniejszym miastem dla sieci handlowych jest Paryż, zaś Tokio to drugie miasto najchętniej wybierane przez międzynarodowe sklepy. Hongkong i Abu Dhabi znalazły się na trzecim i czwartym miejscu z odpowiednio 43 i 42 nowymi uczestnikami rynku. Londyn przyciąga zdecydowanie więcej międzynarodowych marek niż inne miasta, w ostatnim roku udało mu się pozyskać kolejnych 31 nowych uczestników rynku. Inne miasta, które znalazły się w pierwszej dziesiątce to Pekin, Moskwa, Szanghaj, Frankfurt, Taipei i Singapur.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane