CDRL dynamicznie zwiększało przychody w 2014 r.

Autor: pr 28 stycznia 2015 09:18

Przychody CDRL, właściciela marki Coccodrillo, w 2014 r. wzrosły o 27 proc. w sieci polskich sklepów i wyniosły 106,11 mln zł. Przychody w segmencie e-commerce wyniosły 5,29 mln zł i były o 40% wyższe niż w poprzednim roku.

Po trzech kwartałach spółka zanotowała wzrost zysku netto o 243 proc. rok do roku do 9,876 mln zł. W tym czasie wynik EBITDA wzrósł o 82 proc. do 15,790 mln zł. Przychody po trzech kwartałach wyniosły 117,745 mln zł wobec 109,193 mln zł przed rokiem.

CDRL zadebiutowało na GPW w dniu 28 października.
Przychody CDRL ze sprzedaży towarów w sieci detalicznej w Polsce w 2014 r. wyniosły 106,11 mln zł wobec 83,45 mln zł w poprzednik roku (wzrost o 27 proc.). W samym IV kwartale wyniosły one 30,39 mln zł wobec 26,56 mln zł (wzrost o 14 proc.).
Przychody ze sprzedaży towarów w kanale e-commerce wyniosły 5,29 mln zł w 2014 r. wobec 3,77 mln zł w 2013 r. (wzrost o 40 proc.). W samym IV kwartale ten kanał sprzedaży wygenerował 1,09 mln zł przychodów wobec 0,92 mln zł przed rokiem.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane