CDRL notuje wzrosty przychodów w polskich sklepach i e-commerce

Autor: pr 5 kwietnia 2016 09:00

Przychody CDRL w polskich sklepach w I kwartale wzrosły o 9 proc. W tym samym czasie wzrost wartości sprzedaży właściciela marki Coccodrillo w kanale internetowym wyniósł aż 113 proc.

- Pierwszy kwartał roku był udany dla marki Coccodrillo. Szczególnie jesteśmy zadowoleni z wyniku segmentu e-commerce. Liczymy, że będzie on nadal bardzo dynamicznie rósł – powiedział prezes Marek Dworczak.

W I kwartale tego roku przychody CDRL w polskich sklepach wyniosły 27,80 mln zł wobec 25,58 mln zł przed rokiem. Tylko w marcu wzrosły o 4% do 10,20 mln zł wobec 9,85 mln zł przed rokiem.

Przychody osiągnięte przez spółkę w polskim internecie to 2,96 mln zł w I kwartale wobec 1,39 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku. W samym marcu było to 0,98 mln zł wobec 0,59 mln zł rok wcześniej.

W 2015 r. skonsolidowane przychody Grupy CDRL wzrosły o ponad 13% do 179,4 mln zł. Zysk netto Grupy wzrósł o 16,7% do 13,3 mln zł. Niedawno zarząd poinformował, że poprosi Radę Nadzorczą o opinię w sprawie wniosku dot. wypłaty dywidendy. Zgodnie z propozycją miałaby ona wynieść 0,85 zł na jedną akcję wobec 0,75 zł na akcję przed rokiem.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane