REKLAMA
REKLAMA

CDRL notuje wzrosty przychodów w polskich sklepach i e-commerce

Autor: pr 5 kwietnia 2016 09:00

Przychody CDRL w polskich sklepach w I kwartale wzrosły o 9 proc. W tym samym czasie wzrost wartości sprzedaży właściciela marki Coccodrillo w kanale internetowym wyniósł aż 113 proc.

REKLAMA

- Pierwszy kwartał roku był udany dla marki Coccodrillo. Szczególnie jesteśmy zadowoleni z wyniku segmentu e-commerce. Liczymy, że będzie on nadal bardzo dynamicznie rósł – powiedział prezes Marek Dworczak.

W I kwartale tego roku przychody CDRL w polskich sklepach wyniosły 27,80 mln zł wobec 25,58 mln zł przed rokiem. Tylko w marcu wzrosły o 4% do 10,20 mln zł wobec 9,85 mln zł przed rokiem.

Przychody osiągnięte przez spółkę w polskim internecie to 2,96 mln zł w I kwartale wobec 1,39 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku. W samym marcu było to 0,98 mln zł wobec 0,59 mln zł rok wcześniej.

W 2015 r. skonsolidowane przychody Grupy CDRL wzrosły o ponad 13% do 179,4 mln zł. Zysk netto Grupy wzrósł o 16,7% do 13,3 mln zł. Niedawno zarząd poinformował, że poprosi Radę Nadzorczą o opinię w sprawie wniosku dot. wypłaty dywidendy. Zgodnie z propozycją miałaby ona wynieść 0,85 zł na jedną akcję wobec 0,75 zł na akcję przed rokiem.

 

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13208

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA