CEDC promuje w sklepach marki z segmentu brown spirit

Autor: pr 9 stycznia 2012 11:01

Firma CEDC wprowadziła do sklepów oryginalny ekspozytor dla wybranych marek z segmentu brown spirit. Elegancki stojak o innowacyjnej formie będzie wspierał marketingowe działania Metaxy, Grant'sa oraz Jim Beama.

Nowy ekspozytor ma za zadanie jak najlepsze zaprezentowanie i wyróżnienie wspieranych marek spośród coraz szerszej oferty dostępnych w sieciach produktów importowanych. Stojak przyciąga uwagę klientów, zaciekawiając oryginalną formą. Klienci już z daleka dostrzegają pokaźne szklanki z bursztynowym trunkiem wypełnione butelkami jednej z promowanych marek.

Trzypiętrowy stojak mieści około 75 butelek alkoholu. Wymienne panele z grafiką i logotypami pozwalają na szybką zmianę ekspozycji z jednej marki na drugą, w zależności od aktualnie prowadzonych działań marketingowych.

Ekspozytory obecne są w wybranych sklepach sieci: Carrefour, DC, E. Leclerc, Elea, Intermarche, Makro, Real i Selgros.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane