PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Cel Grupy PL Plus to 10 mld zł sprzedaży w produktach spożywczych

Autor: www.dlahandlu.pl 20 maja 2014 11:05

Dostawcy produktów marki ”Lubię” widzą potencjał drzemiący w tym projekcie. Celem strategicznym w zakresie rozwoju strukturalnego jest zbudowanie aliansu o potencjale sprzedaży powyżej 10 mld złotych w produktach spożywczych. GHPLPlus chce być również strukturą ogólnopolską, integrującą 2.200 do 2.600 punktów sprzedaży detalicznej do końca 2015 roku.

REKLAMA
Posiadanie takiej skali otworzy nowe możliwości przed naszym aliansem. Chociażby w zakresie centralnych negocjacji, chcemy zacząć wspólne negocjacje produktów świeżych, w szczególności mięsa i wędlin. Widzimy naprawdę duże możliwości rozwoju wspólnych projektów w zakresie marek własnych. Oczywiście nie tylko w segmencie ekonomicznym, jak marka "Lubię", ale również w innych segmentach cenowych - mówi Waldemar Mirocha, prezes Grupy.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA