PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Ceneo.pl wchodzi w segment drukowanych gazetek reklamowych

Autor: dlahandlu.pl 18 maja 2015 11:03

Ceneo.pl wdrożył nowe narzędzie promocji i dotarcia do użytkowników serwisu z sezonowymi ofertami sklepów – drukowaną gazetkę promocyjną.

Gazetka promocyjna w nakładzie 100 tys. egzemplarzy trafiła w połowie maja do skrzynek jednej trzeciej mieszkańców Wrocławia. - Projekt ma charakter pilotażowy. Cały czas szukamy nowych form dotarcia do potencjalnych klientów. Gazetki promocyjne są bardzo popularne wśród osób szukających najlepszych cenowych okazji - tłumaczy ideę wydania gazetki Jakub Walczak, kierownik działu marketingu Ceneo.pl.

- Sfery zakupów tradycyjnych i internetowych coraz bardziej się przenikają. Dzięki naszemu projektowi chcemy zaangażować te osoby, które do tej pory preferowały tradycyjne zakupy. Gazetki promocyjne są kojarzone przede wszystkim z dużymi centrami handlowymi, a my pokazujemy, że w internetowym serwisie handlowym oferta jest o wiele szersza (8 milionów produktów z 6 tys. sklepów), atrakcyjniejsza cenowo, z dostawą do domu i gwarantowaną możliwością zwrotu. Gazetka spełnia zatem także funkcję edukacyjną – uczy krok po kroku internetowych transakcji, pokazując ich prostotę, intuicyjność, wygodę i bezpieczeństwo – podkreśla Jakub Walczak.

 

Premierowe wydanie gazetki promocyjnej Ceneo.pl składa się z 12 stron. Zakupowe inspiracje i najlepsze oferty prezentowane są w podziale na działy: prezenty na Dzień Dziecka, komputery, kino domowe, AGD, wypoczynek w ogrodzie, rowery, smartfony, remont mieszkania, podróż z dzieckiem, gry, handmade.

- Planujemy wydawanie gazetki kilka razy do roku, zawsze wiążąc ją mocno z najpopularniejszymi kategoriami w danym sezonie. Docelowo gazetka będzie dystrybuowana także w innych miastach – podsumowuje Jakub Walczak.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane