Centra handlowe budują relacje z klientami na Facebooku

Autor: pr 5 lipca 2011 10:43

Wśród 50 największych centrów handlowych (GLA powyżej 40 tys. m. kw.), 46 proc. posiada swoje fanpage na Facebooku - wynika z raportu "Centra handlowe na Facebooku" przygotowanego przez SmartNet Research & Solutions i Fanpage Trender, w partnerstwie z Polską Radą Centrów Handlowych.

W budowaniu aktywnej społeczności wokół marki centrum handlowego dobrze służy wykorzystywanie profilu firmowego do dystrybucji ofert promocyjnych, zniżek, rabatów oraz innych podobnych informacji.
- Stawiamy sobie za cel, aby nasi Klienci dowiadywali się z Facebooka o wszystkich nowościach i wydarzeniach planowanych w Galerii. Ze względu na specyfikę medium, jakim jest Facebook staramy się, aby język komunikacji był mniej formalny, lekki, bezpośredni - komentuje Agnieszka Jaszkis z Galerii Malta w Poznaniu.
Podobnie uważa Agnieszka Mielcarz z Forum Gliwice - Nasz profil świetnie sprawdza się przy promocji naszego autorskiego programu lojalnościowego KLIK. Umieszczane tam promocje wywołują zainteresowanie i zwiększają interakcje między moderatorami i użytkownikami. Popularne są również konkursy oraz relacje z organizowanych w C.H. FORUM wydarzeń.

W analizach wzięto pod uwagę profile firmowe (tzw. Fanpage) 30 centrów handlowych z różnych miast Polski w okresie 01.02 - 31.04. W doborze fanpage'ów uwzględniono zarówno liczbę fanów czy popularnośd danego centrum, jak i rozproszenie geograficzne. Wybrano największe profile centrów handlowych z różnych miast, które w dniu 30 kwietnia 2011 r. posiadały łącznie ponad 125 tys. fanów. Przedstawiono najważniejsze wskaźniki opisujące działania wybranych centrów handlowych z potencjalnymi klientami i ich interakcje z klientami za pomocą fanpage'ów w
serwisie Facebook. Wykorzystano głównie wskaźniki, raportowane przez narzędzie Fanpage Trender.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane