Centra handlowe muszą walczyć o klientów z pomocą nowoczesnych technologii

Property News 23 września 2014 14:07

Realizacja dużych inwestycji handlowych w polskich miastach wciąż ma rację bytu, pomimo rosnącego wskaźnika nasycenia powierzchnią handlową - przekonywał podczas sesji Centra Handlowe na Property Forum 2014 Andrzej Czarnecki, dyrektor ds. rozwoju sieci Euro-Net.

- Lokalizacja centrów handlowych zawsze pozostanie ważna, ale w tym roku doskonale widzimy spadający wskaźnik odwiedzalności. Coś trzeba z tym zrobić, musimy walczyć o klientów - zaapelował Czarnecki.

Jako metodę rozwiązania około 6-proc. spadku odwiedzalności obiektów handlowych Andrzej Czarnecki wskazał wykorzystanie nowoczesnych technologii, takich jak internet.

- Nie chodzi tu jednak o wprowadzenie do centrów handlowych smartfonów. Chodzi o zmianę postrzegania obiektu jako czegoś więcej, niż tylko destynacji zakupowej - dodał.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11051

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane