REKLAMA
REKLAMA

Centra handlowe nie boją się kryzysu

Autor: Puls Biznesu 6 marca 2012 09:00

Polacy coraz częściej podczas zakupów kierują się ceną, jednocześnie nie rezygnują z markowych produktów. Jak pisze Puls Biznesu sondaż przeprowadzony przez centrum handlowe 3 Stawy w Katowicach pokazał, że nadal jesteśmy przywiązani do marek i chętnie kupujemy produkty z oryginalnymi metkami.

REKLAMA
Pomimo tego, że aż 84 proc. osób biorących udział w sondażu przyznało, iż z większą uwagą przygląda się cenom produktów. Jednocześnie, ponad 80 proc. respondentów mówiło, że pozwala sobie na zakup dla przyjemności.

Sposobem na przyciągnięcie klientów są programy lojalnościowe oraz imprezy organizowane przez zarządców centrów handlowych, z udziałem celebrytów - informuje „PB".

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA