Centra handlowe nie boją się kryzysu

Autor: Puls Biznesu 6 marca 2012 09:00

Polacy coraz częściej podczas zakupów kierują się ceną, jednocześnie nie rezygnują z markowych produktów. Jak pisze Puls Biznesu sondaż przeprowadzony przez centrum handlowe 3 Stawy w Katowicach pokazał, że nadal jesteśmy przywiązani do marek i chętnie kupujemy produkty z oryginalnymi metkami.

Pomimo tego, że aż 84 proc. osób biorących udział w sondażu przyznało, iż z większą uwagą przygląda się cenom produktów. Jednocześnie, ponad 80 proc. respondentów mówiło, że pozwala sobie na zakup dla przyjemności.

Sposobem na przyciągnięcie klientów są programy lojalnościowe oraz imprezy organizowane przez zarządców centrów handlowych, z udziałem celebrytów - informuje „PB".

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane