Centra handlowe powinny stawiać także na rozrywkę

Autor: Retailnet.pl 7 czerwca 2010 09:49

Do niedawna pozahandlową ofertę uważano za niezbędną jedynie w dużych, ponadregionalnych centrach handlowych. - Dziś także w lokalnych centrach sam handel już nie wystarcza - zauważa w rozmowie z serwisem Retailnet.pl Iwona Laszkiewicz, dyrektor Departamentu Zarządzania King Sturge.

Jak wyjaśnia dyrektor w King Sturge, brak rozrywki i atrakcji z jednej strony utrudnia zarządcy przyciągniecie klientów, z drugiej nie sprzyja wydłużaniu czasu ich pobytu - czytamy na Retailnet.pl.

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane