REKLAMA
REKLAMA

Centra wyprzedażowe cieszą się coraz większą popularnością

Autor: Parkiet 19 maja 2015 09:16

W Polsce działa już 13 centrów wyprzedażowych typu outlet o łącznej powierzchni niemal 200 tys. mkw. Ich oferta to serie próbne czy też towary pozostałe po wyprzedażach znanych marek - wynika z danych firmy doradczej Colliers International. Wszystko minimum o 30 proc. tańsze niż w sklepach w centrach handlowych - informuje gazeta "Parkiet".

REKLAMA

Katarzyna Michnikowska, starszy analityk Colliers International mówi, że zlokalizowane są w największych aglomeracjach, ale deweloperzy zainteresowali się ostatnio także mniejszymi miastami poniżej 400 tys. mieszkańców i otworzyli centra w Lublinie i Białymstoku. W budowie jest obecnie kolejne ok. 14 tys. mkw. - są to rozbudowy istniejących obiektów.Na rynek weszła np. spółka Echo Investment uruchamiając centrum w Szczecinie. Outlet Park Szczecin bije rekordy frekwencji - w 2014 r. odwiedziło go 2,5 mln osób, w pierwszym kwartale 2015 roku miało blisko 670 tys. klientów, co daje już pozycję drugiego najpopularniejszego centrum wyprzedażowego w kraju. 

Liderami są Neiver z siecią pięciu centrów Factory oraz Fashion House z trzema placówkami.

Czytaj więcej w Parkiecie i w Rzeczpospolitej.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12967

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA