REKLAMA
REKLAMA

Centrum Posnania w wirtualnej rzeczywistości

Autor: dlahandlu/pr 9 kwietnia 2015 20:17

Centrum Posnania w wirtualnej rzeczywistości Fot. Immersion

Immersion, firma tworząca zaawansowane aplikacje w technologii VR (Virtual Reality), jako pierwsza na świecie zaprojektowała interaktywną wizualizację obiektu handlowego opartą o technologię wirtualnej rzeczywistości. Aplikacja VR jest kompatybilna z goglami Oculus Rift.

REKLAMA

Najnowszy projekt Immersion to interaktywna prezentacja powstającego w Poznaniu centrum handlowego Posnania, który jest obecnie największą inwestycją handlową realizowaną w Polsce i Europie Środkowej. Jej wartość przekracza 300 milionów euro. Wizualizacja została stworzona dla Apsys Polska S.A., globalnego operatora w branży centrów handlowych.

Budowa Centrum Posnania zostanie zakończona w drugiej połowie 2016 roku, jednak dzięki aplikacji firma Apsys już teraz będzie mogła zaprezentować inwestorom oraz potencjalnym najemcom wygląd gotowego budynku. Wykorzystana technologia pozwoli bardzo sugestywnie i realistycznie ukazać wnętrza oraz bliskie otoczenie centrum handlowego.

- Interaktywna prezentacja działająca na goglach Oculus Rift, daje możliwość spaceru po jeszcze niewybudowanym centrum handlowym. Technologia wirtualnej rzeczywistości jest znakomitym wsparciem realnego biznesu. Dzięki szczegółowemu odwzorowaniu detali i wykorzystaniu najnowszej technologii do tworzenia gier komputerowych, możemy przenieść potencjalnych najemców do nieistniejącego jeszcze obiektu, co może zadecydować o najmie powierzchni handlowej. System śledzenia ruchów głowy oraz wyświetlany osobno na każde oko obraz, pozwala na realistyczne ukazanie faktycznej widoczności poszczególnych lokali, odległości dzielących je od kluczowych punktów budynku oraz rozmiarów pomieszczeń. Jest to wyjątkowo istotne w kontekście Posnani, ponieważ centrum to posiada szereg unikalnych właściwości jak np. podwójnie wysokie witryny w części lokali – mówi Piotr Baczyński, CEO Immersion.

- Technologia wirtualnej rzeczywistości zrewolucjonizuje rynek handlowy, dlatego chcieliśmy być pierwsi w jej wykorzystaniu. Jest dla nas doskonałym narzędziem budowania długofalowych relacji z obecnymi i przyszłymi najemcami, dzięki któremu mogą oni podjąć w pełni świadomą decyzję biznesową - mówi Maciej Wróblewski, wiceprezes Apsys Polska. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA