Certyfikaty przekonują konsumentów do zakupów w e-sklepach

Autor: www.dlahandlu.pl 24 października 2013 09:33

Zgodnie z najnowszym raportem sieci Europejskich Centrów Konsumenckich (ECC-Net) „Can I trust the trust mark?", w którym zostało sprawdzonych 54 systemów znaków zaufania w UE, certyfikaty umieszczane na stronach sklepów internetowych zwiększają zaufanie konsumentów.

Raport opiera się na ankiecie internetowej przeprowadzonej pośród 573 europejskich konsumentów z 19 krajów. Większość pytanych osób stwierdziło, że cenią sobie certyfikaty zaufania i ufają przedsiębiorcom, którzy je posiadają. 

 

82 proc. konsumentów zapoznaje się przed zakupem z opiniami innych konsumentów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane