Certyfikowane sklepy on-line zapewniają większe bezpieczeństwo kupującym

Autor: dlahandlu.pl 18 października 2010 10:35

Sprawdzenie czy zakup produktu w danym sklepie internetowym jest bezpieczny jest czasochłonne. Skraca się, jeśli sklep posiada certyfikat bezpieczeństwa nadawany przez niezależną instytucję.

- Klient może mieć do takiego sklepu zaufanie ipewność, że sprzedawca oferujący zakupy w sieci istnieje również w rzeczywistości i będzie mu
świadczył solidne i godne zaufania usługi - mówi Kinga Szewczyk z Instytutu Logistyki i Magazynowania, jednostki przyznającej sklepom internetowym certyfikat Euro-Label.

- Przyznajemy go jedynie firmom, które przejdą z wynikiem pozytywnym audyt certyfikacyjny. W jego trakcie weryfikujemy wiele
aspektów, np. czy sklep respektuje przepisy o ochronie danych osobowych. Sprawdzamy, czy warunki sprzedaży są opisane na stronie i będą dla klienta zrozumiałe, czy dostarczany produkt jest zgodny z zamówieniem i czy w przypadku nieprawidłowości transakcji sprzedawca stosuje procedurę rozpatrywania skarg - dodaje.

Na stronie sklepu internetowego powinna być pełna nazwa przedsiębiorstwa, wszystkie dane właścicieli lub zarządu, adres prowadzenia działalności i rejestracji, organ rejestrowy i numer rejestru. Należy również dokładnie przeanalizować regulamin pod kątem praw konsumenta jakie powinien zawierać.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane