PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

CH Ogrody poszerza ofertę modową i gastronomiczną

Autor: pr 9 lutego 2015 19:25

Sześciu nowych najemców podpisało umowy w rozbudowywanym Centrum Handlowym Ogrody w Elblągu. Nowe lokale zajmą łącznie ponad 800 mkw. powierzchni.

Największą powierzchnię zajmie polska marka Big Star. Butik zajmie niemal 220 mkw. i zlokalizowany będzie na pierwszym piętrze.

W ofercie Centrum znajdzie się także inna, polska, rozwijająca się marka - Medicine, która ulokuje się na pierwszym piętrze, zajmując 150 mkw. Debiut w Elblągu będzie miała również marka Lancerto, oferująca odzież męską oraz dodatki. Marka zdecydowała się na 100 mkw. zlokalizowanych na pierwszym piętrze. Odzieżowe portfolio centrum wzbogacą również marki Vistula/Wólczanka i Pretty Girl, które zajmą odpowiednio 147 i 105 mkw. na pierwszym piętrze i parterze.

Do nowych najemców zdecydowała się również dołączyć marka Carte d'Or, urozmaicając ofertę gastronomiczną o swoją ponad 100 metrową lodziarnio-kawiarnię, którą będzie można znaleźć na pierwszym piętrze.

Obecnie w zmodernizowanej części Galerii dla klientów jest już otwartych 29 sklepów. Nieprzerwanie działa hipermarket Carrefour. Po zakończeniu prac budowlanych na dwóch poziomach handlowych znajdzie się łącznie 130 sklepów i punktów usługowych. 

Inwestorem projektu, odpowiedzialnym również za komercjalizację, jest CBRE Global Investors Poland, a za rozbudowę obiektu odpowiada firma Acteeum Central Europe. Generalnym Wykonawcą jest PORR (Polska) SA. Oficjalne otwarcie kompleksu po rozbudowie planowane jest na wiosnę 2015 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11109

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane