CH Piast w Szczecinie zmieni nazwę na Molo i zwiększy powierzchnię

Autor: dlahandlu.pl 15 października 2010 12:02

Centrum handlowe Molo w Szczecinie będzie mieć ponad 28 000 mkw. i poszerzoną ofertę handlową i usługową. Centrum Handlowe Molo to nowa nazwa kończącego rozbudowę szczecińskiego Centrum Handlowego Piast. Przebudowa będzie kosztować ok. 16 mln zł

Zmiana nazwy centrum jest odzwierciedleniem metamorfozy, jaką przechodzi istniejący od blisko 10 lat obiekt. Centrum Handlowe Molo będzie miało nowe elewacje, wystrój wnętrza i oświetlenie, system kamer oraz lepsze oznaczenia kierunków ruchu i miejsc postojowych na parkingu. Otwarcie nowego centrum nastąpi w drugiej połowie listopada br.

Ofertę gastronomiczną wzbogaci m.in. Burger King. Za proces komercjalizacji centrum odpowiedzialna jest firma DTZ.

W centrum pozostaną najwięksi z dotychczasowych najemców, m.in. hipermarket spożywczy Carrefour, który zmniejszy swoją powierzchnię o ponad 4 000 mkw..

Rozpoczęta w maju br. przebudowa zakończy się w listopadzie i pochłonie ponad 16 mln złotych. W ciągu roku centrum odwiedza blisko 4 miliony klientów ze Szczecina i okolicznych miejscowości. W Centrum Handlowym Molo oprócz wyżej wymienionych lokali funkcjonować
będzie około 60 sklepów i punktów usługowych należących do znanych sieci krajowych i zagranicznych, bądź lokalnych przedsiębiorców.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane