CH Platan powiększy się o 30 sklepów

Autor: dlahandlu.pl 28 czerwca 2017 16:36

Nowoczesna przestrzeń kinowa, strefa fitness, bezpłatne i ogólnodostępne WiFi, dodatkowy parking, ekologiczne oświetlenie LED oraz nowe marki sklepów – to tylko niektóre udogodnienia, które sprawią, że zabrzańskie centrum handlowe Platan stanie się niebawem idealnym punktem zakupowym, miejscem spotkań i rozrywki. Pierwsze prace przygotowawcze do rozbudowy już ruszyły. Inwestor, firma Rockcastle, podpisał już umowę z generalnym wykonawcą – firmą CFE.

Ponad 40 tys.m.kw. oraz 120 lokali handlowych i punktów usługowych znajdzie się w Centrum Handlowym Platan w Zabrzu po jego rozbudowie i modernizacji.

Dobudowana część galerii handlowej będzie spójnie połączona z dotychczasową bryłą budynku, znajdzie się w niej również dodatkowe wejście dla Klientów. Parking zostanie powiększony o ponad 200 nowych miejsc parkingowych (w sumie 1400). Nowy Platan, poza zwiększeniem powierzchni handlowej, zyska ekologiczne oświetlenie LED, a Klienci dostęp do bezpłatnego WI-FI na terenie galerii. Właściciel centrum planuje również utworzenie nowoczesnej strefy wypoczynku oraz strefy „coworkingowej”, w której poczatkujący biznesmeni będą mogli rozpocząć swoje projekty
i start - upy. 

Zakończenie rozbudowy planowane jest na jesień 2018 roku.

Modernizacja CH Platan to także zmiany w strukturze najemców, które są wynikiem zmieniających się potrzeb i wzorów zachowań Klientów. Docelowo galeria powiększy się o 30 nowych sklepów. Po rozbudowie w galerii nie tylko pojawią się nowe marki, ale również powiększone zostaną istniejące salony, dając możliwość zaprezentowania większego spektrum produktów. Tak stanie się m.in. z salonem marki CCC, który zwiększy swoją powierzchnię i otworzy się w odmienionej aranżacji wnętrza. Również salony Sinsay, Super-Pharm, Vision Express przejdą wizualną metamorfozę. W nowej odsłonie funkcjonuje już salon Triumph.

Centrum Handlowe Platan działa od października 2003 r. Każdego roku notuje ponad 4 mln odwiedzin. Dziś Klienci robią zakupy i spędzają czas w blisko 80 butikach i punktach usługowych, zlokalizowanych na przestrzeni 31 tys. mkw. Dzięki planowanej rozbudowie, której szacowany koszt wyniesie około 40 mln euro, galeria zyska 11 tys. mkw. dodatkowej powierzchni najmu zwiększając tym samym liczbę sklepów do ok 120. W centrum zagoszczą nowe, popularne marki, a Klienci będą mogli skorzystać z jeszcze szerszej oferty handlowo-usługowej i strefy rekreacyjnej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane