Chata Polska chce urosnąć do trzystu sklepów w trzy lata

Autor: portalspozywczy.pl/dlahandlu.pl 16 maja 2014 18:19

Chata Polska chce urosnąć do trzystu sklepów w trzy lata

Władze Grupy Mar-Ol ogłosiły nową 10-letnią strategię rozwoju dla sieci Chata Polska. Sieć chce być znana z szerokiego wyboru produktów polskich, w tym lokalnych, a taki asortyment ma być filarem sieci.

W sklepach Chaty Polskiej produkty lokalne i regionalne będą oznaczone godłem gospodyni. Ekspozycja w sklepach ma podkreślić ich autentyczność i naturalność.  Produkty lokalne mają wyróżnić Chatę Polską na tle sieciowej konkurencji. - Chcemy wykorzystać fakt, że to, co lokalne jest postrzegane jako lepsze, zdrowsze i bardziej naturalne. Konsumenci znudzeni jednakową ofertą masowych marek zwracają się w stronę lokalnych produktów - wyjaśnia Joanna Bytner.

- Obecnie udział produktów regionalnych w sklepach Chaty Polskiej to ok. 10 proc. - Chcielibyśmy podwoić te udziały - zapowiada w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Sylwester Maćkowiak. Ważnym asortymentem będzie marka własna: Spiżarnia Chaty Polskiej, która wzmocni strategię pozycjonowania sieci. - Znajdą się w niej produkty pochodzące od lokalnych wytwórców, które podkreślają tradycję regionów - wyjaśnia Joanna Bytner.

Nowy plan dla sieci powstawał w ciągu ostatnich kilku miesięcy we współpracy z firmą doradczą, a także szerokimi konsultacjami z franczyzobiorcami i dostawcami. 

Sieć Chata Polska liczy obecnie ok. 190 sklepów, ale w perspektywie kolejnych lat ma urosnąć do ok. 300. - Chcemy otwierać ok. 40 sklepów rocznie. W perspektywie trzech następnych lat chcemy mieć ok. 300 sklepów - podsumowuje Sylwester Maćkowiak. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane