Chata Polska planuje rozbudowę magazynu centralnego i nową kampanię

Autor: dlahandlu.pl 19 czerwca 2015 12:47

Chata Polska planuje rozbudowę magazynu centralnego Grupy oraz poszerzenie asortymentu oraz wprowadza nową strategię marketingowo-komunikacyjną na najbliższe miesiące.

Gościem specjalnym konferencji była blogerka Marieta Marecka, która będzie twarzą kampanii wizerunkowej, która rusza od września br. 

Dodatkowo firma uruchomiła sklep w stylu kaszubskim w miejscowości Nowa Karczma w pobliżu Trójmiasta o powierzchni blisko 420 mkw.

Chata Polska to sieć ponad 200 sklepów ogólnospożywczych zbudowana w oparciu o polski kapitał, rozwijająca się od 1997 roku i obecna dziś na terenie pięciu województw. Franczyza Chaty Polskiej występuje w 4 formatach: VIP, Premium, Standard, Partner, dopasowanych do różnych potrzeb.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10950

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane