Chata Polska pracuje nad strategią pozycjonowania marki

www.portalspozywczy.pl 8 sierpnia 2013 12:24

Chata Polska w formacie "nowej Chaty Polskiej" ma 41 sklepów, które były poddane całkowitemu remodelingowi. Ten proces jest realizowany nadal. Wkrótce ma powstać również nowa strategia pozycjonowania Chaty Polskiej - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Sylwester Maćkowiak, prezes Grupy Mar-Ol.

Maćkowiak zwraca uwagę, że w sieci Chata Polska znajdują się formaty małych sklepów, średnich, dużych i supermarketów. Poszczególne lokalizacje mają od 50 mkw. do 1000 mkw. W związku z tym remodeling sklepów nie jest łatwy. - Chcemy, żeby klient czuł się w tym sklepie doskonale; żeby był logicznie prowadzony w przestrzeni sklepowej itd. - mówi prezes Mar-Olu.

- Aktualnie pracujemy wraz z agencją strategiczną nad strategią pozycjonowania Chaty Polskiej. Chcemy, żeby sieć miała swoją tożsamość, ale żeby też mogła objąć zarówno te duże i średnie sklepy, jak i małe - zauważa Maćkowiak. Projekt ten ma być ogłoszony jeszcze w sierpniu.

Chata Polska to sieć sklepów ogólnospożywczych zbudowana w oparciu o polski kapitał, rozwijająca się od 1997 roku i obecna dziś na terenie siedmiu województw. Wchodzi w skład Grupy Mar-Ol, w której Sylwester Maćkowiak od stycznia 2013 r. pełni funkcję prezesa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane