REKLAMA
REKLAMA

Chce się Ż - nowa kampania Żywca

Autor: pr 23 grudnia 2015 09:51

O polskim apetycie na życie, ciągłym nienasyceniu i chęci próbowania wciąż czegoś nowego opowiada nowa kampania Żywca pt. „Chce się Ż”. Komunikację rozpoczyna spot telewizyjny, który od 24 grudnia emitowany jest we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych.

REKLAMA

Kampania „Chce się Ż” jest kontynuacją pozycjonowania Żywca w kontekście polskiego apetytu na życie. Oparta jest na idei kreatywnej, w której litera „ż” ma podwójne znaczenie: odnosi się do marki Żywiec i do życia. „Ż” w kolorze czerwonym jest kluczowym, wyróżnialnym elementem nowej komunikacji i staje się symbolem wszystkich spragnionych życia ludzi. 

W nowej kampanii w charakterystyczny dla siebie, lekki i inteligentny sposób Żywiec pokazuje swoje rozumienie apetytu na życie i chce zarażać nim Polaków.
Spot ma charakter manifestu marki i składa się z pojedynczych scen, ukazujących różne emanacje nienasycenia życiem. W telewizji spot emitowany jest w wersji 45- i 30-sekundowej, a w kinie w wersji 60”. Równolegle z nowym spotem startuje szeroka kampania w prasie, digitalu, social mediach.

Kampanię dla marki Żywiec stworzyła agencja Ogilvy&Mather Advertising. Ogilvy odpowiada za strategię i kreację kampanii. Za obsługę marki w zakresie digital odpowiada agencja Gong, BTL agencja Just, działania PR – ROOTS PR. Media zaplanował i zakupił MediaVest.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12518

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA