PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Chiquita z nową kampanią

Autor: pr 6 października 2016 09:30

Chiquita z nową kampanią Fot. mat.pras.

Chiquita rozpoczęła outdoorową kampanię reklamową, w ramach której prowadzone są działania w 7 polskich miastach. Działania są częścią globalnej kampanii marki przeprowadzanej pod hasłem „Just Smile”.

REKLAMA

1 października wystartowała kampania bananów Chiquita, w ramach której prowadzone będą działania reklamowe na billboardach, citylightach oraz na autobusach. Kampania prowadzona będzie w 7 miastach - Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Trójmieście, Katowicach i Lublinie. Kampania trwać będzie przez cały październik i towarzyszyć jej będzie komunikacja w mediach społecznościowych. 

Zaplanowane działania to część globalnej kampanii marki Chiquita przeprowadzanej pod hasłem „Just Smile”. Chcemy powiązać naszą markę z codziennym dniem konsumentów i dostarczać im powodów do uśmiechu bo nic nie jest bardziej zaraźliwe niż uśmiech. Dlatego też w kampanii wykorzystywane są elementy marki, które kojarzą się konsumentom z radością płynącą z jedzenia pysznych owoców: słynna niebieska naklejka, Miss Chiquita oraz żółty, zakrzywiony w naturalnym uśmiechu kształt banana Chiquita – mówi Marcin Nowak, Sales Director Poland and CEE, Chiquita.

Jak wynika z badania zleconego TNS przez Chiquita banany tego producenta to ulubiona marka bananów polskich konsumentów (50 % konsumentów deklaruje, że Chiquita to ich preferowana marka bananów). Polscy konsumenci cenią banany Chiquita za ich wysoką jakość oraz pyszny smak. (Na podstawie wyników „Badanie marki Chiquita” TNS 2015). 85 proc. badanych osób, które znały markę Chiquita chciałoby, żeby sklep w którym robią zakupy miał banany Chiquita w swojej ofercie.

  • I_love_bananas 2016-10-07 08:02:26

    Chiquita jest przereklamowana. Są inne marki bananów (np. Gina), które są tańsze a i lepiej smakują. Kampania promocyjna kosztuje, a płaci za to konsument...

  • andre 2016-10-06 12:56:06

    A gdzie w ogóle są w sprzedaży banany chiquita? Bo oprócz szumnych kampanii to w sklepach są niespotykane. Więc co z tego, że 58% deklaruje skoro i tak kupują inne marki???



ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16533

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA