Chłopska Pędzona z nowymi etykietami

Autor: pr 14 stycznia 2016 14:11

Na zlecenie United Beverages agencja brandingowa Czteryczwarte przeprowadziła redesign marki Chłopska Pędzona.

Jak informuje firma Czteryczwarte, celem projektantów było dodanie atrybutów typowych dla kategorii mocnych alkoholi oraz wyeksponowanie marki na półce. Koncept „wódki domowej” komunikowany jest ilustracją, ale także kolorystyką poszczególnych wariantów, bazującą na kolorach ziemi i natury. Dodatkowo wspiera go etykieta imitująca stary papier oraz czcionka stylizowana na odręczną. Kształt etykiety oraz użyte liternictwo podkreślają, że produkt należy do kategorii mocnych alkoholi.

Chłopska Pędzona to linia wódek i nalewek produkowana w toruńskim zakładzie należącym obecnie do United Beverages S.A.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane