Chorten: sprzedaż karpia po minimalnych kosztach

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 7 grudnia 2010 08:02

Chorten: sprzedaż karpia po minimalnych kosztach

- Nie możemy dopuścić, by na stole wigilijnym królowała chińska panga, zrobimy wszystko, by nie zabrakło polskiego, królewskiego karpia. Będziemy go sprzedawać po minimalnych kosztach, na jak najmniejszej marży - mówi Krzysztof Pakuła, prezes sieci sklepów spożywczych Chorten.

- Zdajemy sobie sprawę, że w tym roku, jak wynika z prognoz hodowców, karpia jest dużo mniej niż w zeszłym roku, a cena będzie oscylować w granicach 11-13 zł za kilogram. W kwestii technicznej na pewno będziemy dążyli do spełnienia zarówno warunków sanitarnych jak i humanitarnych, po to aby karp trafił do domu, nie jako zwykły towar, ale jako symbol nadchodzących świąt - dodaje prezes Grupy Chorten.

Jak deklaruje większość sieci karp nie jest towarem na którym sklepy zarabiają w święta. Jest raczej wabikiem, który ma skłonić do zakupu innych świątecznych towarów w danym sklepie. Dlatego cena karpia przed świętami jest strategiczna i wiele sieci decyduje się na jego sprzedaź poniżej kosztów zakupu. Ważny jesy chwyt marketingowy z niską ceną w reklamowej gazetce przedświątecznej. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11215

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane