Clue PR zajmie się komunikacją sklepu Zalando w Polsce

Autor: wirtualnemedia.pl 9 czerwca 2015 11:24


Agencja Clue PR wygrała przetarg na obsługę komunikacji korporacyjnej internetowego sklepu odzieżowego Zalando na polskim rynku.

Powiązane tematy:

Clue PR będzie odpowiadać dla Zalando przede wszystkim za realizację komunikacji strategicznej, prowadzenie biura prasowego i bieżące kontakty z mediami. Poprzednio Zalando nie współpracowało w Polsce z żadną agencją w zakresie komunikacji korporacyjnej. Z kolei komunikacją e-sklepu związaną z branżą modową nadal będzie zajmować się agencja Pomada.

W marcu br. Zalando.pl odwiedziło 2,59 mln polskich internautów (według Megapanelu PBI/Gemius).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8133

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane