REKLAMA
REKLAMA

CluePR wypromuje Frisco.pl

Autor: wirtualnemedia.pl 3 czerwca 2016 15:50


Agencja CluePR zajmie się obsługą e-supermarketu Frisco.pl.

REKLAMA



W ramach współpracy, agencja będzie przede wszystkim odpowiedzialna za wsparcie PR nowej platformy komunikacji marki „Nie idź na zakupy”, która ma zachęcać klientów do zakupów online jako nowoczesnej i alternatywy dla zakupów w marketach.

Do zadań agencji będzie należało prowadzenie biura prasowego, koordynacja akcji niestandardowych i działania z blogerami. Po stronie Frisco.pl za koordynację projektu odpowiada Maria Najda.

Umowa została zawarta na rok. Agencję wybrano poprzez przegląd ofert.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA