PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Co trzecia karta kredytowa ma logo sieci handlowej

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 18 kwietnia 2011 10:50

Taka współpraca jest korzystna zarówno dla banków, jak i sklepów. Bank nie tylko ma prowizję od transakcji kartą, lecz także dociera do klientów, którzy w inny sposób nie znaleźliby się w jego orbicie. Z kolei sieć handlowa poprzez kartę i system rabatów wiąże ze sobą klienta na stałe - czytamy w Dzienniku Gazecie Prawnej.

Ostatnio duży program ich wydawania trwa w Auchan we współpracy z Lukas Bankiem. Wśród co-brandowych klientów Lukasa są też Carrefour, Tesco, Castorama, E.Leclerc, Leroy Merlin i Decathlon.

 Z wieloma sklepami współpracuje też Sigma Bank, jego partnerami są między innymi osoby robiące zakupy w Realu, OBI, Nomi, Praktikerze, Selgrosie, Jysku i Bricomarche. Co-brandowe karty wydają też Millennium, wspólnie z delikatesami Piotr i Paweł, oraz Nordea, współpracująca z Bomi.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9545

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane