Co trzecia złotówka przeznaczona na wino trafia do dyskontów

Autor: ekonomia24.pl 25 lutego 2012 19:23

W zeszłym roku sprzedaż win w Polsce wzrosła o 4 proc. To zasługa m.in. wysokich obrotów w dyskontach - informuje portal ekonomia24.pl.

W 2011 r. w trudnej sytuacji znaleźli się mali i średni importerzy, ponieważ bezpośrednią konkurencją stały się dla nich dyskonty. Trafia do nich już co trzecia złotówka przeznaczana przez Polaków na wino.

Jak podaje Rzeczpospolita, z danych Nielsena wynika, że łączna sprzedaż win zwiększyła się w ubiegłym roku o ok. 4 proc. Jednak jeśli wyłączyć z niej dyskonty, czyli głównie Biedronkę i Lidla, to wartość rynku byłaby o 3,6 proc. niższa.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11022

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane