PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Coca-Cola i Biedronka uruchomiły wspólną akcję promocyjną

Autor: pr 15 lipca 2015 11:17

Coca-Cola i Biedronka uruchomiły wspólną akcję promocyjną fot. materiały prasowe

W ramach ogólnopolskiej kampanii marki Coca-Cola „Razem smakuje lepiej” ruszył program lojalnościowy realizowany z siecią sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska).

Do rozdania jest blisko 75 000 nagród gwarantowanych, którymi są drewniane akcesoria do przygotowania posiłków, w tym gotowania i smażenia, np. łyżka czy łopatka. Promocja trwa od 15 lipca do 15 października (lub do wyczerpania zapasów).

Klienci Biedronki będą mieli okazję zakupić rodzinną butelkę Coca-Cola lub Coca-Cola Zero o pojemności 1,75l oznaczoną specjalną dedykowaną etykietą prezentującą szczegóły akcji promocyjnej. Po zebraniu 5 kodów znajdujących się na tylnej stronie etykiety oraz wypełnieniu prostego kwestionariusza na stronie kodynagrody.pl konsumenci otrzymają nagrody gwarantowane z puli blisko 75 000 drewnianych przyborów kuchennych. W ramach programu lojalnościowego można zebrać całą kolekcję, w skład której wchodzi: łyżka, łopatka, widelec, szczypce i nożyk do masła z logo Coca-Cola.

 Po stronie marki Coca-Cola przygotowaniem planu i zakupem mediów zajął się MediaCom. Wsparcie digital i social media koordynuje agencja SMG Next. Kreację materiałów BTL przygotował Fortis oraz GRT Grupa Reklamowa Terytorium, organizator programu lojalnościowego. Za działania PR po stronie Coca-Cola odpowiada Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11609

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane