Coca Cola i Prymat we wspólnej akcji promocyjnej

Autor: dlahandlu.pl 29 czerwca 2015 10:28

Promocje, ekspozycje w sklepach, a także wspólne akcje marketingowe – to elementy działań przygotowanych przez Coca-Cola i Prymat w ramach kampanii „Razem smakuje lepiej”. Wraz z rozpoczęciem lata i sezonem grillowym kooperacja dwóch marek będzie widoczna na wielu płaszczyznach.

W ramach prowadzonych działań Coca-Cola na początku roku nawiązała współpracę z marką Prymat. Klienci w wybranych sklepach mogloi kupić butelkę Coca-Cola z dołączonymi przyprawami do przyrządzania dań obiadowych. Obecnie firmy zadowolone z efektów działań, postanowiły rozszerzyć zakres współpracy.

Butelki Coca-Cola 1,5l i 2l trafią do sprzedaży z dołączonymi saszetkami z sześcioma różnymi grillowymi przyprawami marki Prymat: Przyprawą do grilla klasyczną, Przyprawą do grilla pikantną oraz Przyprawą do karkówki, jak i z przyprawami okołogrillowymi – Przyprawą do kurczaka, Przyprawą kebab-gyros i Tzatzyki – pikantnym sosem czosnkowym. Dodatkowo, na rewersie każdej saszetki umieszczony został przepis na grilla z Coca-Colą.

Poza specjalnymi ofertami produktowymi przygotowanymi dla konsumentów w ramach zaplanowanych działań przewidziana jest także wspólna kampania reklamowa. Dd 29 czerwca w kluczowych stacjach TV emitowany będzie spot ’30 przygotowany specjalnie na zlecenie Coca-Cola w Polsce.

Uruchomiona zostanie również specjalna strona internetowa marki Coca-Cola i Prymat, będąca częścią serwisu www.doradcasmaku.pl należącego do producenta przypraw. Będzie ona zbiorem przepisów grillowych, porad kulinarnych i felietonów. Planowany jest także wakacyjny konkurs fotograficzny dla konsumentów z nagrodami od obu partnerów. Współpraca marek będzie widoczna również w social media.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11012

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane