Coca-Cola ruszyła ze świąteczną kampanią

Autor: Marketing Przy Kawie 25 listopada 2013 09:47

Coca-Cola rozpoczyna świąteczną kampanię "Ja też w Ciebie wierzę". Jak zwykle w swoich działaniach - zachęca do dzielenia się życzliwością i miłością. Głównym elementem akcji jest spot telewizyjny.

 

Bohaterami reklamy są osoby, które łączy wzajemnie okazywana życzliwość. To ojciec, który wyjątkowo pozwala synowi poprowadzić samochód, czy młody piłkarz schodzący z boiska, by jego kolega miał szansę zagrać w meczu. W filmie wykorzystano muzykę będącą interpretacją przeboju Elvisa Presleya.

 

Kampania rusza 24 listopada, a jej premiera odbędzie się na profilu marki Coca-Cola na Facebooku. Spot można będzie także obejrzeć w głównych stacjach telewizyjnych. Na butelkach natomiast pojawi się limitowana edycja świątecznych etykiet.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane