REKLAMA
REKLAMA

Coca-Cola ruszyła ze świąteczną kampanią

Autor: Marketing Przy Kawie 25 listopada 2013 09:47

Coca-Cola rozpoczyna świąteczną kampanię "Ja też w Ciebie wierzę". Jak zwykle w swoich działaniach - zachęca do dzielenia się życzliwością i miłością. Głównym elementem akcji jest spot telewizyjny.

REKLAMA

 

Bohaterami reklamy są osoby, które łączy wzajemnie okazywana życzliwość. To ojciec, który wyjątkowo pozwala synowi poprowadzić samochód, czy młody piłkarz schodzący z boiska, by jego kolega miał szansę zagrać w meczu. W filmie wykorzystano muzykę będącą interpretacją przeboju Elvisa Presleya.

 

Kampania rusza 24 listopada, a jej premiera odbędzie się na profilu marki Coca-Cola na Facebooku. Spot można będzie także obejrzeć w głównych stacjach telewizyjnych. Na butelkach natomiast pojawi się limitowana edycja świątecznych etykiet.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12967

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA