Coca-Cola w czasie wydarzeń masowych uruchomi sklep firmowy

Autor: press.pl 22 czerwca 2015 14:32

Coca-Cola (Coca-Cola Poland-Services) w kampanii powraca do personalizowanych etykiet na napojach - czytamy w press.pl.

Bohaterowie 30-sekundowego spotu pokazują, co dla nich oznacza hasło kampanii #DajCalusa. Kampania prowadzona jest w telewizji, Internecie, na nośnikach zewnętrznych i w kinach. Ponadto kod do SnapChata można znaleźć m.in. w trakcie wydarzeń masowych, na których pojawi się sklep firmy.

Dla chętnych butelki mogą zostać przygotowana na zamówienie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane