Coca-Cola w nowej odsłonie muzycznej kampanii

Autor: pr 2 września 2014 09:37

Coca-Cola w ramach trwającej do października br. kampanii „Powiedz to piosenką" uruchomiła LIVE SERVICE https://www.powiedztopiosenka.pl/service/live/. To jedyne w Polsce narzędzie pozwalające na transformację słów i pisanych komunikatów w prawdziwą piosenkę, zaśpiewaną przez znanego artystę w asyście profesjonalnego zespołu muzyków.

Spośród nadesłanych na stronę powiedztopiosenka.pl tekstów wybranych zostanie 10, które trafią następnie do jednego ze współpracujących muzyków. Kreatywną zamianą tekstów w gotowe piosenki zajmą się młodzi, zdolni artyści, m.in. Ernest Staniaszek, Grzegorz Hyży, Jula i Honey. Użytkownik, którego tekst zostanie wyśpiewany, otrzyma od Coca-Cola spersonalizowany link do swojego emotisongu jako nowej formy komunikacji. Wszystko po to, aby dzielić się emocjami z najbliższymi piosenką. 

Coca-Cola wierzy, że muzyka łączy ludzi. Poprzez LIVE SERVICE pomagamy ludziom wyrażać emocje poprzez piosenki. Tutaj każdy konsument jest potencjalnym twórcą, potrzebującym wyłącznie narzędzi do własnej ekspersji a a Coca-Cola udostępnia te narzędzia i pomaga komunikować się za pomocą piosenek - powiedziała Urszula Szymczyk, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

Coca-Cola udostępni wszystkie autorskie emotisongi powstałe na bazie tekstów samych konsumentów w dedykowanej e-bibliotece:
https://www.powiedztopiosenka.pl/library/.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane