Coca-Cola wprowadza nową Nestea Light

Autor: dlahandlu.pl 4 kwietnia 2012 15:27

Coca-Cola wprowadza nową Nestea Light

Ruszyła kampania promująca nową odsłonę napoju herbacianego Nestea o smaku cytrynowym. Nowa Nestea to pierwsza na rynku herbata mrożona w wersji Light. Kampania koncentruje się na podkreślaniu cech wyróżniających nowy wariant napoju, jakimi są: orzeźwienie i lekkość.


Pojawieniu się na rynku nowej Nestea Light towarzyszą działania ATL, BTL i PR oraz aktywności w Internecie. Kampania ATL obejmuje spoty
o długości 10 sekund, emitowane w wybranych stacjach telewizyjnych Reklama emitowana jest równolegle z 30-sekundowymi spotami promującymi Nestea Black Lemon.  
W ramach kampanii planowane są aktywności w Internecie oraz kreatywny sampling w punktach sprzedaży, łączący degustację produktu
i aktywności podkreślające lekkość nowej Nestea Light.
  • Gregory 2012-04-05 08:23:02

    Straszne gówno, piłem to!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane