REKLAMA
REKLAMA

Coca-Cola Zero rusza z nową kampanią

Autor: pr 18 kwietnia 2013 10:52

Coca-Cola Zero rusza z nową kampanią

Pod nazwą „Uwierzysz jak spróbujesz" rusza nowa kampania marketingowa Coca-Cola Zero. Głównym elementem tegorocznej komunikacji marki jest oryginalny spot oparty na zabawnej i nieoczekiwanej intrydze.

REKLAMA
Celem kampanii jest przekonanie konsumentów, by sięgnęli po napój Coca-Cola Zero, spróbowali go i przekonali się, że smakuje on równie dobrze jak regularna Coca-Cola. Dodatkową wartością napoju jest to, że nie zawiera on cukru.

Marka wychodzi naprzeciw potrzebom tych osób, które poszukują na sklepowych półkach produktów light, dbają o siebie i swój wygląd, ale jednocześnie nie chcą rezygnować ze smaku ulubionego napoju.

- Coca-Cola Zero jest nowoczesną i dynamiczną marką skierowaną zarówno do kobiet, jak i mężczyzn. Coca-Cola Zero to dowód na to, że sięgając po produkty typu „light" nie musimy już rezygnować z doskonałego smaku! Kampania „Uwierzysz jak spróbujesz" ma także zachęcić do zakupu tych wszystkich, którzy dotychczas nie mieli okazji spróbować Coca-Coli Zero - twierdzi Sebastian Wężyk, odpowiadający za markę Coca-Cola Zero w Coca-Cola Poland Services.

Głównym elementem tegorocznej komunikacji marki jest oryginalny spot, w którym sympatyczny sprzedawca z kinowego baru wciąga uczestników jednego z seansów filmowych w zabawną intrygę. Bazuje ona na żartobliwej podmianie zamawianej przez ludzi Coca-Coli na Coca-Colę Zero. Zamiana wychodzi na jaw w najmniej oczekiwanym momencie. Reakcja osób w kinie, a zwłaszcza ich zaskoczenie, zwiększa wiarygodność przekazu.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12554

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA