PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Coccodrillo podtrzymuje prognozy wyników finansowych

Autor: PAP 28 października 2014 19:17

Coccodrillo podtrzymuje prognozy wyników finansowych

Spółka CDRL, właściciel marki odzieży dziecięcej Coccodrillo, która zadebiutowała 27 października na GPW, chce rosnąć w tempie 10-15 proc. rocznie. Podtrzymuje tegoroczne prognozy wyników.

"Tegoroczne prognozy są niezagrożone, będziemy dążyć do ich realizacji" - powiedział dziennikarzom po uroczystości debiutu Tomasz Przybyła, wiceprezes spółki.

Prognoza na cały 2014 r. zakłada 10,87 mln zł zysku netto, 18,45 mln zł EBITDA oraz 159,39 mln zł przychodów. W I połowie 2014 r. grupa CDRL zanotowała 71,7 mln zł przychodów oraz 6,1 mln zł zysku netto, wobec 65,4 mln zł przychodów i 0,8 mln zł straty w analogicznym okresie 2013 r.
W przyszłości spółka chce rosnąć w tempie 10-15 proc. rocznie.

"Zakładamy 10-15 proc. wzrost przychodów rocznie, co będzie wynikać z przyrostu powierzchni, ale pracujemy też nad zwiększeniem sprzedaży na metr. Dostosowujemy również kolekcję, zwiększając ofertę podstawową, mniej wrażliwą na warunki pogodowe" - powiedział Marek Dworczak, prezes CDRL.

Grupa CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej na rynku polskim i w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, którą sprzedaje pod marką własną Coccodrillo. Ponadto, prowadzi sprzedaż wyrobów producentów krajowych pod markami uzupełniającymi - głównie zabawek i akcesoriów.

Na koniec trzeciego kwartału spółka miała 205 sklepów w Polsce i ok. 130 sklepów za granicą.

Do końca roku może otworzyć w Polsce jeszcze kilka, kilkanaście sklepów.

"Chcemy dalej rozwijać sieć sprzedaży w Polsce, docelowo chcemy mieć 250 sklepów. Interesuje nas dalej Europa Środkowo-Wschodnia i kraje poza Europą. Ważny jest dla nas sklep internetowy na skalę europejską. W pierwszym kwartale przyszłego roku uruchomimy e-sklep na Polskę, Niemcy, Czechy, Austrię, Słowację. Będzie też wersja rosyjska i angielska" - powiedział Przybyła.

Spółka pozyskała z emisji 14,9 mln zł brutto, sprzedając 1 mln akcji. Inwestorom instytucjonalnym przydzielono 920 tys. akcji, a indywidualnym 80 tys. Stopa redukcji zapisów inwestorów indywidualnych wyniosła 81,75 proc.

Środki z oferty mają posłużyć na dalszą rozbudowę sieci sprzedaży, a także rozwój sklepu internetowego i inwestycje w logistykę.

CDRL zadebiutowała we wtorek na warszawskiej giełdzie. Po godz. 12.30 kurs spółki rośnie o 2,5 proc. do 15,27 zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11444

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane