REKLAMA
REKLAMA

Coccodrillo ze wzrostem przychodów o 59 proc. w kanale e-commerce

Autor: dlahandlu.pl 2 lipca 2015 09:59

W czerwcu przychody spółki CDRL generowane w polskich sklepach wzrosły o 34% rok do roku. Właściciel marki Coccodrillo o 59% zwiększył też sprzedaż w kanale e-commerce.

REKLAMA

W samym czerwcu, polskie sklepy z sieci Coccodrillo, sprzedały towary za 9,72 mln zł, co oznacza wzrost o 34%. Od początku roku, przychody w tym segmencie wzrosły dokładnie o jedną piątą – do 56,59 mln zł.
W maju spółka uruchomiła nową wersję swojego sklepu internetowego coccodrillo.eu. Na polskim rynku przychody wyniosły w czerwcu 0,41 mln zł, co oznacza wzrost o 59% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.
W całym zeszłym roku skonsolidowane przychody CDRL (uwzględniające wszystkie kanały sprzedaży i rynki na których działa spółka) wzrosły o 6% do 158,43 mln zł. Zysk netto wyniósł 11,39 mln zł i był o 4,8% wyższy niż zakładano w prognozie finansowej.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA
  • Max

    4,60

  • Śr

    3,11

  • Min

    2,20

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA