PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Comarch: możliwa jest już zdalna instalacja upgrade'u w sklepach

Autor: pr, dlahandlu.pl 27 czerwca 2011 11:03

Comarch wprowadził nową wersję rozwiązania Comarch Retail, dedykowanego kompleksowemu zarządzaniu sieciami sprzedaży detalicznej, zarówno z poziomu centrali, jak i w placówkach handlowych. Nowością jest możliwość zdalnej instalacji i automatycznego upgrade'u w sklepach.

- Innowacją na rynku jest autoupgrade, czyli zdalna instalacja i podnoszenie instalacji do nowszej wersji w sklepach, bez konieczności ingerencji pracowników firmy czy serwisanta. Wśród nowości warto wymienić także udostępnienie rozbudowanych scenariuszy umożliwiających skuteczniejszą obsługę reklamacji czy też rozwój wielocechowości pozwalającej opisywać partie towaru za pomocą wielu zróżnicowanych parametrów - mówi Edyta Kozek, Business Development Manager ERP w Comarch.

Jak wyjaśnia firma, w ranży detalicznej często zdarza się, że wybrany towar nie jest dostępny w jednym sklepie, ale można go dostać w innej placówce w ramach danej sieci. Dzięki funkcjonalności zamówień wewnętrznych w Comarch Retail 5.3 możliwe jest zamówienie towaru w innym sklepie w ramach jednej sieci. System został wyposażony także w jeszcze bardziej rozwinięte możliwości zarządzania polityką cenową sieci, m.in. różnicowanie cenników na poziomie poszczególnych placówek handlowych. Rozwinięto również obsługę windykacji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11370

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane