Comarch z systemem do zarządzania firmą CERMAG

Autor: dlahandlu.pl 16 sierpnia 2016 11:32


CERMAG – ogólnopolska sieć salonów z wyposażeniem łazienek – wybrała Comarch ERP XL. System wpiera firmę w procesach logistycznych, handlowych oraz w Internecie. Dodatkowo oprogramowanie umożliwia analizę danych oraz automatyzację procesów. Z rozwiązania korzysta 80 pracowników w trzech oddziałach firmy.

Pracownicy w codziennych obowiązkach wykorzystują kilka modułów systemu: Handel, Zamówienia, Księgowość, Środki Trwałe, Płace i Kadry, Mobilny Magazynier, e-commerce B2B, e-Sklep, Business Intelligence, Serwis oraz Administrator .
Pracownicy mają dostęp do wszystkich informacji dotyczących stanów magazynowych oraz dostępności produktów w poszczególnych lokalizacjach firmy. Na podstawie zgromadzonych danych, moduł Business Intelligence umożliwia im raportowanie i analizowanie wyników handlowych a także opracowywanie własnych zestawień.
Wizualizacja danych pozwala zauważyć zależności, ocenić powiązania i wyciągnąć wnioski do dalszego działania. Przedstawienie danych za pomocą wykresów czy podgląd wskaźników daje lepsze zrozumienie informacji oraz ułatwia podejmowanie decyzji – podkreśla Jarosław Leszczyński prezes zarządu Cermag.
Dzięki wdrożeniu modułu Comarch e-Sklep CERMAG wzmocnił swoją obecność w sieci, a oferta handlowa trafia do szerszego grona klientów. Współpraca ze stałymi dostawcami i odbiorcami została uproszczona i odbywa się online poprzez moduł Comarch B2B.
Projekt wdrożeniowy został zrealizowany przez firmę CDN Partner z Wrocławia. Cały proces trwał około trzech miesięcy. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane