Coraz więcej sieci handlowych inwestuje w kawiarnie

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 18 lutego 2011 09:40

Rośnie rynek kawiarniany w Polsce. Sieci handlowe coraz chętniej uruchamiają kąciki kawiarniane w swoich placówkach - przyciągają je wysokie marże i zyski - czytamy w Dzienniku Gazecie Prawnej.

Kawiarniany rynek ma się w Polsce bardzo dobrze i prężnie się rozwija. Ostatnio nowe kawiarnie powstały nawet przy sklepach Biedronka. Ceny są tam niemal połowę niższe. Jak pisze Dziennik Gazeta Prawna w kawiarnie inwestuje również sieć Żabka - która przy sklepach Freshmarket ma już 60 kawiarni i na tym się nie skończy. Sieć spożywcza Intermarche również rozważa rozkręcenie kawowego biznesu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11170

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane