Coraz więcej sklepów Kaufland powstaje w największych aglomeracjach

Autor: portalspozywczy.pl 26 marca 2012 21:39

Jak zapewnia Jarosław Kaduczak, rzecznik prasowy firmy Kaufland Polska Markety wejście do dużych miast to „wynik pojawienia się nowych możliwości, a nie ze zmiany podejścia do ekspansji".


- Od początku rozwoju sieci istotna była dla nas lokalizacja sklepów. Zakładaliśmy, że w mniejszych miastach powinny być one dostępne dla osób idących na zakupy pieszo, a w większych - dla pasażerów komunikacji miejskiej. Zainteresowani byliśmy całą Polską, jednak nie we wszystkich miejscach dostępne były interesujące nas tereny. Stąd różna dynamika otwarć naszych sklepów w różnych regionach kraju - tłumaczy Jarosław Kaduczak, rzecznik sieci Kaufland.
I dodaje: - Z uwagi na wielkość Kaufland od początku działał w mniejszych miastach, liczących 30-50 tys. mieszkańców. Często były to tam pierwsze placówki wielkopowierzchniowe, oferujące tak duży asortyment. Nie można mówić o zmianie strategii w ostatnich latach - otwarcia w większych miastach wynikają z pojawienia się nowych możliwości, a nie ze zmiany podejścia do ekspansji.

 

 

 

Czytaj: portalspozywczy.pl 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11056

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane