Costa Coffee chce zaskoczyć rynek

www.portalspozywczy.pl 7 stycznia 2015 12:47

Costa Coffee chce zaskoczyć rynek

Finalizujemy właśnie strategię dotyczącą ekspansji na najbliższe 5-7 lat. Wkrótce sprawimy rynkowi niemałą niespodziankę - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Andrzej Jackiewicz, dyrektor generalny CHI Polska, firmy, która rozwija sieć Costa Coffee w Polsce.

- Oczywiście będziemy otwierać lokale w standardowych miejscach i lokalizacjach, tak jak do tej pory (centra handlowe, biurowce czy główne ulice miast). Chcemy też wejść do trochę innych lokalizacji, w których jeszcze nie mamy kawiarni. Będziemy otwierać też trochę inne formaty kawiarni - takie, których nie ma obecnie na polskim rynku. W ciągu 15-20 miesięcy sprawimy rynkowi niemałą niespodziankę. Nie chcę jednak na razie zdradzać szczegółów - komentuje Andrzej Jackiewicz

W kwestii obecności w poszczególnych miastach, to wciąż te większe ośrodki mają największy potencjał do rozwoju sieci kawiarni Costa Coffe. - Chcemy jednak przedstawić propozycję rozwoju w mniejszych miastach. Chcemy być tam obecni w większym stopniu. Dla mniejszych miast szykujemy nowe koncepty i nowy asortyment produktów - dodaje Jackiewicz

Dla sieci Costa Coffee mniejsze miasto to takie od 100 tys. mieszkańców. - Jeszcze mniejsze miasta (z wyjątkami takimi jak Sopot czy Zakopane) są wciąż wyzwaniem dla naszego modelu biznesowego - mówi dyrektor CHI Polska.

Przyznaje, że w ciągu najbliższych lat firma nie zamierza otwierać punktów na terenie hipermarketów, tak jak robi to w segmencie fast food McDonald's we współpracy z siecią Carrefour. - W ciągu najbliższych kilku lat to nie będzie główny obszar naszej ekspansji. W tego typu lokalizacjach potrzeby klientów są zupełnie inne niż możemy im zapewnić. Chcemy dostarczać klientom pewnego rodzaju doznania i doświadczenia, które niekiedy trudno uchwycić „w biegu" na zakupach - komentuje Andrzej Jackiewicz

W marcu 2014 roku spółka CHI Polska rozpoczęła rebranding kawiarni marek Coffeeheaven i Costa by Coffeeheaven na Costa Coffee. Najpóźniej do końca 2015 roku wszystkie kawiarnie w Polsce (ponad 100) mają działać pod szyldem Costa Coffee.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • ASz 2015-01-07 20:38:21

    A była taka dobra marka Coffeeheaven. Szkoda.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10950

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane