Costa Coffee pracuje nad nowymi formatami

www.portalspozywczy.pl 19 kwietnia 2017 14:47

Costa Coffee zamierza stawiać na innowacje produktowe, design, a także na rozwój nowego formatu kawiarni. – W ubiegłym tygodniu podpisaliśmy pierwszą umowę na zupełnie nowy format – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Andrzej Jackiewicz, dyrektor zarządzający sieci.

– Ostatnie 12 miesięcy były czasem bardzo intensywnego rozwoju całego segmentu kawiarnianego. Rynek rozwijał się szybko i my rozwijaliśmy szybko – mówi Andrzej Jackiewicz, dyrektor zarządzający Costa Coffee Europa.

W ubiegłym roku finansowym sieć otworzyła 19 kawiarni, o dwie kawiarnie więcej niż zakładano. Weszła też do 19. miasta (obecnie działa w 20). Jak przyznaje dyrektor zarządzający, bardzo ważne było zwłaszcza otwarcie 4 kawiarni na lotnisku Chopina w Warszawie.

Jeżeli chodzi o trendy widoczne przez ostatnie 12 miesięcy na rynku kawiarni w Polsce, Andrzej Jackiewicz wskazuje m.in. na  intensywny rozwój innych miejsc oferujących kawę, w tym stacji paliw. – Od paru lat widzimy mocny trend rozwojowy w tym obszarze. Rozwijamy się tam z naszą marką maszyn vendingowych Costa Express – tłumaczy.

Kolejny istotny trend to rozwój oferty żywnościowej, świeżej, zdrowej, smacznej i świetnie wyglądającej. – Kanapki, bagietki, sałatki, jogurty itd. są niesłychanie ważne dla kawiarni – przyznaje dyrektor Costa Coffee Europa.

Zwraca uwagę również na coraz większe zainteresowanie klientów kawami czarnymi: – Choć nadal króluje cappuccino czy latte, widzimy, że coraz więcej naszych gości pije też kawy czarne, espresso czy americano. Myślę, że ten trend będzie dalej postępował – mówi serwisowi portalspozwyczy.pl.

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10804

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane