PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Costa Coffee zastąpi marki Coffeeheaven i Costa by Coffeeheaven

Autor: dlahandlu.pl 4 marca 2014 20:14

CHI Polska rozpoczęła proces rebrandingu, w wyniku którego marka Costa Coffee zastąpi polskie brandy Coffeeheaven i Costa by Coffeeheaven. Zmianom ulegną nie tylko szyldy, ale także wystrój lokali, asortyment produktów żywnościowych oraz komunikacja marki. Niezmienione pozostaną lokalizacje, bariści, menu kawowe i ceny.

REKLAMA

- W 2010 roku CHI Polska SA połączyła się z konsorcjum Costa Ltd, częścią grupy hotelarsko-gastronomicznej Whitbread PLC. W wyniku aliansu przeprowadzono szereg zmian prowadzących do pełnego procesu rebrandingu - mówi Andrzej Jackiewicz, dyrektor zarządzający w CHI Polska.
Do rebrandingu spółka przygotowuje się już od dawna - półtora roku temu rozpoczęto otwieranie kawiarni Costa by Coffeeheaven, gdzie powoli testowano zmiany. Powstało 30 kawiarni tej marki. Sieć ta stała sie pomostem do pełnego przejścia do brandu Costa Coffee.
21 warszawskich kawiarni, w tym wszystkie Costa by Coffeeheaven i wybrane kawiarnie Coffeeheaven, zmieniają się właśnie w tym momencie. W pierwszym tygodniu marca działanie rozpoczęły Costa Coffee w Galerii Mokotów na poziomie 0 i +1, a także kawiarnia w budynku Nordea House. Dwa tygodnie później w Sadyba Best Mall.
Pierwsza faza rebrandingu powinna zakończyć się koło połowy br. Druga faza rebrandingu obejmie wszystkie pozostałe kawiarnie w całej Polsce. W trzeciej fazie rebrandingu CHI Polska będzie zarządzała tylko marką Costa Coffee. Spółka nie podaje dokładnej daty ukończenia rebrandingu, ale zarząd podkreśla, że proces ten "na pewno nie będzie trwał bardzo długo".
Nowy wystrój kawiarni utrzymany jest w nowoczesnym stylu. Wyróżnia się jasnymi barwami, a także takimi akcentami jak drewno czy cegły. Za design kawiarni odpowiada studio Stiff+Trevillon z Wielkiej Brytanii. Zmiany w asortymencie to nowa oferta dań i przekąsek dostosowana do pór dnia - inna na śniadania, lunch (np. quinche), a także oferta deserów w porze wieczornej. Spółka wprowadziła łącznie 20 innowacji produktowych. Menu kawowe pozostaje bez zmian.
Nowa komunikacja zakłada działania BTL i ATL. W niedalekich planach jest kampania w radio, Internecie i outdoorze.
CHI Polska prowadzi obecnie ok. 110 kawiarni w całej Polsce, w tym 30 lokali pod marką Costa by Coffeeheaven. Spółka zatrudnia ok. 1200 etatowych pracowników.
Aktualnie Costa Coffee to blisko 2800 kawiarni w 29 państwach na całym świecie. Marka należy do koncernu Whitbread.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14299

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA